petak, 21. listopada 2011.

Mozda ces upamtiti pogled moj I osmijeh,Upamtiti komentar moj I misao,Ali o meni vise neces znati,Ja sam na dunjaluku slucajni prolaznik!

Poslanik, s.a.v.s., re-kao:
"Najuglednije že-ne u Džennetu su:
Mejrema,majka Isaa, s.a.v.s.,
Asija, supruga faraonova,
Hatidža,r.a.,i Fatima,kćerka Mu-hammeda, s.a.v.s.
"Poslanik, s.a.v. s., rekao je:
"Nisam vidio boljeg druga od Hatidže.
Kad smo se ja i moj pratilac vraćali iz trgovine, kod nje je uvijek bila pri-premljena gozba posebno za nas".

"Ako ljudi traze bogastvo u dunjaluku, ti trazi bogastvo s Allahom. Ako se ljudi raduju dunjaluku, ti se raduj Allahu. Ako se ljudi druze sa sebi dragim osobama, ti se druzi s Allahom. Ako ljudi odu svojim vladarima i vodjama da od njih traze na...faku i umiljavaju im se, ti se umiljavaj Allahu."

Nema komentara:

Objavi komentar