ponedjeljak, 31. listopada 2011.

U tisini noci na skromnoj serdzadi kupaju mi oci kaharli obraze dok sapucu usne zahvalu i slavu Tvorcu sedam silnih Znalcu svake staze,

Ako pitas, ko sam JA? -Reci cu ti, pa nek' znas! -"Neprijatelj musrika, jedan od Muwehida.!" Ako pitas, sta je moj DIN? ...-Onda dodji da te poducim! -"Temelj njegov je TEWHID, poslat Resullima svim..!" Ako pitas, ko je moj BOG? -Niko sem ALLAHA Jedinog! -"Nikog Mu ne pridruzujem, samo Njemu robujem..! " Ako pitas, ko sam JA? -Reci cu ti, pa nek' znas! -"Kafir sam u TAGUTA, a MU'MMIN u ALLAHA!..!" ******&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&****** Ne pitaj me koliko sam se trudio, grijesio, molim te. Niti dal sam stvarno volio, znam da jesam. A i nisam, jer ja ne znam koliko cu da zivim i da volim. Pitaj me, da li sam shvatio? Pokazi mi da sam lutao, za nepostojecim zudio. Strasti se pokoravao, sudbini opirao. Objasni mi da sam samo profesionalno svoju ulogu odigrao, u pravom momentu se povukao, ohladio, nestao, ostavljen bio. Pokazi mi srecu kojoj sam doprinjeo. Sve te ljubavi kojima sam prethodio. Zenama i majkama, tvojih robova pripadnicama. Ispuni me zadovoljstvom i srecom i vjerom, s darivanjem tvojim od mog hala sto oduze i prepusti, Tvojom mudroscu, odabranim. Jer ja shvatih, s osmijehom na licu, Tvoju mudru igru sa srcima ovim i obgrlih zadovoljstvo u ulozi svojoj Instrumentu tvome u zivotu svih ovih I vjenca se sa njome, tu titulu volim da u sluzbi Tvojoj ja patim i volim. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& Bila sam osmjeh koji razdaje cvijeće po svim prozorima svanuća....sada sam svanuce, koje nema cvijece , al' ipak osmjeh je jos uvijek tu...:) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ -Proklinju me, ja trpim, smeju mi se, a ja cutim… -Izazivaju me ja izbegavam, Lazu me, ja zmurim… -Smaraju se, ja ih bistro pratim , -nisanu me, ja im se selamim… -Besni su prema meni , ja ne malaksavam, -Nerviraju se dok ja ojacavam… -Stanu… I vide… da nisam zabrinuta, ni tuzna, ni ljuta, -I pitaju se ko je od nas ludji?! -Kad vide osmijeh na licu mom -Postepeno za mojim s

Nema komentara:

Objavi komentar